Zomerbarbecue in aantocht

Het laatste optreden voor de zomerstop is inmiddels geweest, maar we repeteren nog even door. Na de zomer staan inmiddels drie optredens gepland (zie agenda) en daarvoor moet natuurlijk wel gerepeteerd worden.

Maar het einde is in zicht. Op 3 juli sluiten we het afgelopen (succesvolle) seizoen af met de traditionele zomerbarbecue. Nog een keertje met elkaar genieten en napraten voordat de zomer echt aanbreekt.

Vergelijkbare berichten