Pinksterviering bij Ipse de Bruggen

We mochten op zondag 24 mei zingen bij Ipse. Met elkaar hebben we het Pinksterfeest gevierd. En een feestje werd het met de bewoners. Bij het liedje ‘Laat zo je licht maar schijnen’ hadden we zelfs een vlammetje op ons hoofd ( helaas geen foto’s van). De bewoners genoten zichtbaar van onze liederen zoals ‘Er is altijd een nieuw begin’ tot en met ‘ Een toekomst vol van hoop’ waarbij dominee Matthijs Vonk zelfs meezong in het koor. Bij ‘De vrede van God’ stonden we als koor tussen de bewoners om ze zo de zegen toe te zingen. Het was een fijne dienst.

Vergelijkbare berichten